jag gör som dom andra ;P

Namn: Matilda Gomez
Smeknamn: Maggan
Födelsedag: 25 September
Födelseort: Linköping
Ögonfärg: Gröna
Hårfärg: Kaffebrun typ
Pluggar/Jobbar: Pluggar =/
Familj: Mamma Pappa Syrra

FAVORIT?
Färg: Grön är ju fint
Plats:Oj, jag vet faktiskt inte. det finns ganska många tror jag!
Land: Det får la bli Utila då
Spel: Roller Coaster
Drog: Nej tack
Film: Nemo såklart
Djur: Kalle är ju söt
Affär: Ingen speciell, där dom har snygga kläder
Serie: Finns ingen speciell
CD: Limp Bizkit
Café: None
Skor: Mina Crocs ofcourse
Internetaktivitet: Msn


BRUKAR DU?
Titta på dig själv i spegeln: Ja, ven annars ser man när man kollar i den!?
Gnälla: Jaa, det kan hända ganska ofta
Skrika: Nästan aldrig
Sova: Aa, alltid
Ha ångest: Nope
Skada dig själv med flit: Nää, inte direkt
Ta mediciner du inte borde ta: Nej
Vilja dö: Det har väl alla velat, eller?
Drömma mardrömmar: Nä, det vil jag inte påstå
Drömma sexdrömmar: Haha inte särskilt ofta
Ta droger: Tobak, Alkohol?
Försöka vara annorlunda: Nee
Klä dig i svart: Ja
Gå till kyrkan: Nej tack
Gå i skolan: Jaa, när det finns vilja
Röka: Jag brukar röka, jaaa
Ha sex: Det brukar väl alla
Ljuga: Nää, inte mer än vanligt
Hata folk: Ahh
Lita på folk: För det mesta

NÄR?
Åt du senast: typ tio minuter sen kanske, frukost
Läste du en bok senast: En engelska bok faktiskt
Var du på konsert senast: Gyllene Tider
Köpte du något senast: Igår, en glass
Kysste du någon senast: Oj, det var faktiskt så längesen att jag inte kommer ihåg =/
Svor du senast: Igår tror jag
Sjöng du senast: Igår rocka jag fett
Klagade du senast: Igår måste det vart
Är det sommar: Snart

VEM?
Saknar du: Micke faktiskt
Vill du döda: Ingen speciell tror jag
Rörde dig sist: Pappa
Vill du slå: Oj, jadu, det finns alltid någon
Kysste dig sist: Micke
Vill du kittla: Ingen
Kramade du sist: Jag tror det va mamma
Vill du prata med: Ingen speciell
Skrek du på sist: Jag skriker ju aldrig
Vill du vara som: Jag är mig själv, okej?
Sårade dig sist: såra och såra, micke gjorde mig ledsen sist, är det såra?
Vill du bli galet full med: Emma och Jennan såklart
Gjorde dig riktigt glad senast: Vännerna tror jag
Fick du sms från senast: Micke
Ringde dig senast: Anna


HAR DU?
För många vänner: Nej
Förföljelsemani: Nope
Tvångstankar: Öhh nae
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Skadat någon: Jag fällde vincent en gång
Färgat håret: Jovars
Brutit några ben: Nää
Några piercings: Örat?
Några tatueringar: Ahh, världens fulaste
Egen dator: Nej, här delar vi med oss
Gjort bort dig: Jag gör ALDRIG bort mig =)
Bra självförtroende: Inte allt för ofta
Kysst någon: Äh ahh
Haft sex: Mjoo
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nää
Bjudit ut någon: Hmm
Varit kär: Såklart
Blivit kär i någon på nätet: Nej

Dumpat någon: Japp
Blivit dumpad: Ja
Velat vara otrogen: Ah, faktiskt
Varit otrogen: Nää, aldrig
Stulit någonting: Ahh, smågodis
Lämnat landet: Ja tack
Rymt hemifrån: Jajemen
Tuttat eld på nåt: Hahaha, ahhh
Gjort något olagligt: Mjoo


HUR?
Går du: Hur fan går du?
Svarar du i telefonen: Ahhh hallå
Fördriver du tiden: I soffan
Mycket pengar har du: Fått studiebidraget
Tjänar du pengar: Studiebidrag, Mamma o Pappa
Bäddar du sängen: Näää
Ofta diskar du: Vi har diskmaskin nu för tiden
Ofta städar du: Inte för ofta
Går det på jobbet: Åt helvete
Många stör du dig på: Ganska många
Ofta träffar du din familj: Varje dag
Mycket äter du: Tillräckligt



Nu ska jag åka till emmolajnen och steka i solen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0