torsdag

det blir så mycket på en gång. kom hem för ett tag sen.
dom ringde från jobbet så jag jobbar fem till nio ikväll och sju till två imorrn.
har ingen jävla lust egentligen men tänker bara på pengarna jag får sen..
skulle nog jobbat i helgen med men jag sa att jag skulle bort.

fan, fest imorrn =) , hoppas det blir kul! eller, det blir det nog..
kommer nog va mycket folk eftersom det är takida som spelar =P , yeah!

vet inte vad jag ska göra. bussen går tio över tre. pallar inte och duscha, det är jobbigt!
får gå till jobbigt i flötigt hår och lukta bajs. men vem fan bryr sig när man ändå tar hand om folk som inte duschat på en månad och också luktar bajs!?


nae, går väl ner, gör lite matsäck, sätter mig i soffan och glor.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0