STUDENT 2007 och lite midsommar

Då var den skiten över, ÄNTLIGEN!

Här kommer det lilla jag har.


 jag på vagnen
 
vagnen igen

 anna

 citat från våra tre år

  jag och micke

 jag och syrran

 the family

 skylten, jag och vincent

 pappa och jag

 micke och jag

 här är mössorna, tjalalalala!!


och så har det vart midsommar också. det har vart en upplevelse det.
först var det halmstad en natt, där slutade bilen fungera sen ville alla tråkmånsar åka hem så när bilen kommit igång igen åkte jag jennan och pierre till öland.
där hände mycket; vindrutetorkaren gick sönder i spöregnet, någon jävel tappade bort bilnykeln, jag blev arg, när vi skulle åka hem hade vi ingen luft på framdäcket, mackens luftgrej hade gått sönder, vi fick ställa oss brevid en miljon kossor och byta däck och sen fick vi äntligen åka hem. så nu vet jag till nästa gång att mercan får stanna hemma på nästa äventyr. men om man bortser från allt det här så var det roligt =)


skrev ett blogginlägg igår på cirka en kilometer men jag "råkade" viss radera det!
då blev jag arg.. så det här är en kort sumering på vad jag skrev igår..

aja. ska kissa nu sen ska jag röka lite tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0