söndag

två veckor kvar sen är det kört med hela livet. kanske inte, men nästan!

veckan har vart finnemang. skolan har dock varit utesluten och jag har bara umgåtts med mina kära vänner =)
åkte hemifrån i måndags och kom hem idag. har typ bott hos linus nästan hela veckan, men det gör inget!
vi har ara slappat och kollat på lite filmer och så..
i fredags kom lite folk till linus och det blev ännu mer film.
igår var det tjej middag hos klaar som fyllde år i lördags =) , tjohoo..
det var trevligt! var ganska seg ett tag men det försvann sen.  sen vid tio drog typ alla till karro.
jag karro och alex köpte en liter sprit och började dricka lite =) . blev mycket tjejsnack som vanligt, men det gör ju inget! vid drog väl efter ett någon gång och jag kom knappt in till stan så var jag tvungen att ta bussen hem.

idag har jag legat på mickes studsmatta och solat hela dagen =D , så jävla skönt!
önskar bara att resten av min kropp kan bli lika brun som min lilla mage blir. då hade jag vart en brownie nu =P
men det blir mer solning i veckan, jajamen!


pappa åker till new orleans i sommar, igen!  farmor och compani har fått pengar av staten till och fixa huset så det är därför.. vill också följa med men det skulle inte finnas nått att göra där för mig!
jag dör nog inte av att stanna här! det blir fler tillfällen.


nää. orkar inte skriva mer.
bye bye then





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0