onsdag

nu är det bråttom. ska dra snart men hade inget och göra dom sista minuterna.
ska in till jennan. har vart hemma sen i söndags så jag får damp snart..
är tydligen premiär för harrys ikväll så man kanske skulle dit och ta sig några öl, haha!


syrran och jimmy köpte hus idag. evighetsprojekt om man säger så, men jag är glad för deras skull =)
så snart bor dom i mantorp av alla ställen. kommer sakna att inte kunna åka hem och sova hos syrran på en fredagskväll när man vart i stan och krökat lite! men jag får väl skaffa mig mitt lilla egna snart istället!


fredag blir det vätternfestivalen och takida =) , fribiljetter har man tack och lov, annars hade jag aldrig gått in, svindyrt!


har kommit in i en period nu där jag känner att jag behöver någon väldigt mycket.
fast bara en speciell förstårs =)



nä, om en minut är det dags att dra.
hörs då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0