tjohej

jahopp. då var pappsen hemma =) . han ligger och sover för tillfället, han har vart vaken ett par timmar!
det blev inga skor =( , min storlek fanns inte där, men dom finns ju här hemma också så det finns ju ingen anledning att hänga läpp för det =) . men man kan ju alltid hoppas att han ljuger. hans resväska kom bort i new york så et kommer väl hem om någon dag! då kanske dom ligger där i, eller inte!

igår vart det mys hemma med micke! kärlek kallas det <3

jag är hungrig. mamma och amanda gör en massa pajer, tex tacopaj som jag ville.. men den såg så jävla äcklig ut så den kommer säkert smaka skit. jag mår skit!

på måndag börjar skolan =/ , det ska bli kul att träffa alla men sen kan man ju gå hem och sova igen!
det blir peddan i vår också..

nää. ska la gå ner och leka med vincent. han få mig att le den ungen =)

btw, nu har jag blivit bekräftad att daniel verkligen ser ut som harry potter. det är nästan läskigt!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0