tjabatjenahallå

tänkte jag skulle va lite rolig för en gångs skull och skriva lite blogg men när jag väl ska börja så vet jag inte med vad? det betyder inte att jag har miljoner saker att skriva om utan jag vet inte riktigt vad jag ska skriva!

har projektdagar tis, ons, tor.. det betyder för vissa ledighet men det kanske skulle va dags och börja?
skulle träffat min mentor idag vilken tid vi ville trode jag och kom till skolan vid elva men det var lemman tolv och halv ett! hell no att jag sitter och väntar!
drog in till stan för att hämta vincent på dagis med amanda. förresten, min systerson förknippar mig med pappa! amanda sa att matilda skulle komma till och vincent börja skrika moffa.. thanks!

åkte ut med dom två till Tornby  för jag stoppa inte ner en femhundring i fickan utan anledning!!
medans syrran handlar på skäggetorp promenerar jag över till IKEA =D .
skulle köpt en klänning på gina men sket i det och köpte en tröja och två linnen istället!
sen gick jag till BikBok och såg en jättesöt knallröd tröja på rean som kosta 149 och så kolla jag hur mycket pengar jag hade kvar och då hade jag bara 143 .. vadå typiskt!?
men men, det får räcka så länge, får ju studiebidraget imorrn också =P
måste köpa mig ett par stövlar också!

följde med amanda och dom hem sen när vincent vakna så gick vi ut och åkte pulka..
man blir ju lite sugen på att åka men jag hade inga bra kläder för det och barnpulkan är liten!
vincent tjata hela tiden att vi skulle åka med honom men det går ju inte!
jobbet blev att dra upp honom för backen, kondition?

kom hem för en liten stund sen. pappa kom och hämta mig =) .. va bra jag hart!
ibland är bussen bara så jädrans jobbig!
mamma skulle snart komma förbi med och kolla efter någon bok som hon lånade för ett par månader sen! bra mamma..

tänkte städa mitt rum nu. kan behövas!

puss&knull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0