tjaba

måste hoppa till säng snart så jag orkar gå upp imorrn!
sket i skolan idag. hade verkligen ingen lust! gick upp vid halv ett =)

har fått hem brev om IG varning. opps! ska lämna in dom där jävla uppgifterna!
tycker det är så jävla tråkigt.. men nått G måste man nästan ha på sitt  "betyg" !

idag har det vart slappt! gick upp vid halv ett då.. gick in till pappa och la mig brevid honom en stund!
sen gick vi ner och åt toast och gjorde smoothies, i våran nya mixer =) , yeah!
det var jättegott..

pappa jobbar =( , tråkigt att sova själv i huset!
och tira har förbjudits i mitt rum så hon kan inte göra mig sällskap..
ska nog fan slänga ut henne innan jag går och lägger mig annars måste jag gå upp vid fem och släppa ut henne! fick jag göra i morse =/

åker vid halv nio imorrn.. måste upp och duscha också!
har fan inte duschat sen i fredags =O . haha.. ibland får man vara ÄCKLIG!

skulle ju städat mitt rum idag med ja.. får göra det imorrn! 
imorrn är det shark med! fan, asbra program ju!  

hitta en asbra låt med nelly furtado, all good things! alla har väl antagligen hört den utom jag..
men men! den var bra iallafall!

jag är sugen på frukostknäcke med prickig korv på! vi har ju faktiskt det hemma men nu känns lite försent..
men en gör väl inget? 

nää. ska gå ner och glo lite på teve så jag blir trött någon jävla gång!
annars får jag la ta en sömntablett..

nu skickar alex låten till mig =) . hoho..

sov gott

JAG ÄLSKAR DIG MICKE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0