söndag, söndag, söndag

söndag, söndag, söndag! jag hatar söndagar..

sitter hos micke. har slappat lite! han är nere och köper mjölk för tillfället. orkade inte följa med..
jag gör ju inte av med kalorier i onödan

i fredags var jag på harrys med emma, jennan, elin och jonna =) . roligt, roligt!
blev lite full där ett tag, som vanligt, men efter en liten stund så kom jag tillbaka till det vanliga!
igår var jag på inflyttningfest hos lina och jeppe.. var lite trött i början men kom ifatt sen, fast det blev ändå lugnt!

senare blev det utgång! jag träffade bland annat min väldigt berusade syster som var väldigt pussugen =)
självklart!

sen gick vi till maxim och skämde ut oss på dansgolven =) , haha..
maria och jeppe breaka, det var coolt =)
sen vid halv två så tog jag bussen till borensberg..


usch, måndag imorrn! har prov på massagen =( , har inte börjat plugga än!
ska kunna 25 muskler på svenska och latin och deras funktion! ähhhh. va?

nä. nu kom micke hem igen så nu ska vi kolla klart på en film..

tjarrrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0