snusk

bloggiblogg! sitter och gör ingenting just nu! ska in till lina och jeppe snart =) myys!

så jävla skönt med fredag! idag har det vart slappt. tog sovmorgon till nio sen åkte jag in till skolan..
hade religion en timme sen lunch och sen massage!
hade prov i det idag! man fick massera en kille två och två, han var hårig =/ , uäck!
och lilla jag fick mvg . hoho! mitt första tror jag!
om två veckor har vi det skriftliga, där blir det nog IG om inte annat!


på måndag har jag multimedia provet för tredje gången =/ . måste fan plugga den här gången..
annars får jag IG i hela ämnet  =/ , det vill jag faktiskt inte ha!

jag har tagit bort min lunar! lite tråkit att inte kunna snoka runt lite.. det ju alltid lika roligt att få reda på saker och ting =) . men min pojkvän har ju en i nödfall! 

aja. ska packa väskan lite sen ska jag ner och sätta mig i soffan!

chao





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0