skolk

första dagen i skolan och jag är hemma! jag ville verkligen inte! plus att jag sovit så jäävla dåligt inatt!
ska duscha och grejer snart så att man ser lite fräsch ut när pappa kommer hem.. så han inte anar nått! hoho.. men imorrn ska jag dit iallafall, då börjar vi med någon ny lektion, sen slutar vi för dagen! slappt!
fast jag ska ju till peddan först! tänkte läsa lite på engelskaboken så jag kommer igång igen..

jag fick skorna igår =D , wihuu! så fint.. och sen fick jag lite krämer och sånt av misty!
ångrar att jag inte önska mig en parfym också! pappa fick en asgod calvin klein av susan!
men men.. susan och sen någon mer prata om att komma hit, to sweden! skulle va kul! då kan man väl begära en parfym eller så! aja, skitsamma!

usch, vi har prov på massagen på fredag! det var det vi skulle gått igenom idag.. men men, hoppas jag får massera rygg, då kan det gå hyffsat bra! armar har jag ingen aning om, inte fötter heller! skitsamma, det går om det går!


nää. ska hoppa in i duschen nu!

chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0