kattjävel

jag mår skit!

-min katt pissade på min väska för femhundra
-när man äntligen har en lång sovmorgon så måste man ta den tidigaste bussen iallafall
-jag hatar och bo här
-hittade äntligen en riktig bra plånbok som jag trivdes jättebra med men den fick man slänga idag för att min katt är ett jävla cp
-jag har säkert luktat kattpiss heeela dagen
-imorrn har man sovmorgon till elva men måste ta nio bussen i vilket fall som helst
-jag vill bo i stan
-jag måste duscha men jag orkar inte
-jag måste börja banta, på riktigt!
-mitt gymkort fick jag slänga för att det luktade kattpiss
-jag mår skit

idag är jag en riktig pessimist! inte en snäll och gullig som klaar brukar säga!



pappa lagar kyckling =) . gottgottigottgott!
hungrig är jag också för den delen!


idag åkte man till skolan helt i onödan! hade en lektion, rörlig bild!
och där kolla vi på en film sen fick vi sluta en timme tidigare!
kom lite försent, typ en timma! direkt när jag kom dit så tömde jag min väska och började tvätta av lite skit!
gick omkring lite i skolan och letade efter påsar som jag kunde lägga allt i!
såg ut som jag bar omkring på två sopppåsar! men men..

nu är iallafall väskan i tvätten och jag hoppas verkligen att den inte blir förstörd!
sen ska vantarna in..


aja. ska gå ner till pappa och hjälpa till med maten!

chao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0