hejhopp i sherwoodskogen!

jag njuter in i dom sista timmarna! jag vill inte till skolan imorrn. dom kunde ju vart snälla och gett oss sovmorgon iallafall!

dagen har varit slapp! åkte från anna och pierre vid tio i åtta imorse =/ , segt som fan, sovit i fyra timmar!
åkte hem till micke och bums i säng! pappa kom och hämta mig och så vart det soffan =)
pappas bagage kommer snart! måste va vaken så jag kan se vad jag har fått =)

igår kväll åkte jag till anna och pierre lite hastigt! var så jävla trött på att va hemma, känns som jag inte gjort något annat! väl där spela vi lite spel, galen panna, kuligt! jessika vart helt jävla galen, hahah!
anna vann! men jag lovar att hon läst igenom alla dessa kort =) , så man kan kalla det fusk!
sen kolla vi på världens lustigaste porrfilm. frankenstein hade fejkkuk och när han kom så kom det säkert en hel liter (mjölk eller nått?) , hellustigt!

nää. ska ner och kolla på robin hood! igen och igen och igen och igen! men den är bra!

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0