hallå

sitter hos systeryster! gick inga bra bussar så jag tänkte att jag kunde åka hit en sväng!
micke är hos sin syrra för att hämta ett par byxor han fått! sedan tar vi fem bussen till klockrike =) mys <3

första dagen i skolan idag då! hade arbetsmiljö och säkerhet.. skittråkigt! vi kollade på en svindålig film och gruvarbetare! ahhh.. sen slutade vi för dagen!
gick och käkade någon äcklig gryta med svamp i =( , blää!
sen drog jag och klaar till peddan en stund, läste lite!

imorrn börjar jag halv elva =) , skönt! men bussen går ju tio över nio iallafall =(  . då mår jag skit!
går väl och sätter mig i peddan innan vi börjar så har jag gjort något vettigt =)

nae. ska leka lite med vincent nu!
hare kanin

chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0