då börjar vi om igen då!

klockan är halv ett.. jag har lov i sex dagar till! njut för helvete!
ett halvår kvar sen står man där med mössan =)

nytt år är det också. nyår var helt okej! va i motala med micke och några av hans kompisar.
det var helt okej! jag blev fullare än vad jag skulle blivit =/ , bestämde ju att jag skulle ta det lugnt men när man väl börjat ta ett par glas vin så fortsätter man ju däråt.. men det gjorde ju inget!

va i stockholm med mamma amanda och mormor förra veckan. det var roligt!
hitta lite fint.. hade velat stanna där någon dag till med lite mer pengar, även fast jag inte gjorde av med alla, för det kändes som man inte fick nått gjort där.. vi gick ändå på stan i åtta timmar men det kändes som man inte kom hem med nått! men man har ju hittat lite i linköping också!
så snart har jag handlat upp nästan fem tusen =O ..
men det gör inget =) , det är kul och inte speciellt svårt! 
idag köpte jag en friis&company väska och en tröja på rea =)
pengarna är inte riktigt slut än! man vill ju leva lite också!

pappa kommer hem på lördag =) . saknar pappi <3
han ringde på nyår och fråga vilken storlek det var i skorna jag ville ha =) , wohoo..
dom finns ju iuf här hemma också men dom var trots allt lite billigare i USA!

imorrn tänkte jag börja lite smått med mitt projektarbete. grattis!
ska vara klart om cirka tre månader.. gahhhh!

på torsdag fyller anna =D .. ska hem till henne då med hela hennes tjocka släkt.
fan, det kommer bli trångt! men mysigt!

nä. ska krypa till säng och spela lite worms nu!
chao

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0