torsdag

jaha. då sitter man här! snart är det helg och på måndag är det skola igen =/ .
under detta lov skulle jag egentligen läst klart min engelskabok och skrivit ett litet arbete om USA .
det blev inte så.. läser körkortsboken istället!
har fått en liten kick nu när alla andra har körkort och inte jag! får se hur lång tid det tar tills jag brummar omkring i min lilla peagout =)

idag är det bajsväder ute. blåser och snöar och det är säkert hundra minusgrader ute!
jag ska iallafall in till stan idag! ska nog träffa alex och karro som idag, tror jag, kom hem från thailand.
måste kännas piss för dom att komma hem till det här skitvädret.. det blir nog vi tjejer iallafall!
ta en liten fika och höra på deras berättelser från landet i fjärran! 
tror bara inte att dom vet att vi kommer, eller pessimist-maggan och gråt-anna.  jessika är ju den som pratat med dom! men oss kan dom väl inte neka till va? skulle inte jag gjort =P

i måndags var jag och jessika på bio, vi såg dreamgirls. sista gången jag såg den iallafall..
jag vill ha blod i mina filmer! dom sjöng ju bara hela jävla tiden..
nästa gång ska jag se "se upp för dårarna" , brukar inte tycka om komedier men det verkar rätt bra faktiskt!

älskling har fått maginfluensa =( , tack och hej leverpastej! tänker inte träffa dig på ett tag nu..
jag förstod nästan att han skulle bli sjuk eftersom han antagligen fick jobba i tisdags för att någon annan blivit sjuk.. jävla dagis! dom smittar alltid..

nää. ska gå ner och käka lite brunch tror jag!

puss&knull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0