tordag

imorrn är det fredag =) . så jävla skönt!!

igår var det onsdag och utgång på platens! det var ett tag sen sen sist, men det var kul!
lagom mycket folk.. träffade sabina också, det var ju inte igår!

är hemma hos älskling nu. han är ute och går med sin syrra för tillfället!
jag skulle egentligen följt med men har inte kläder för det och inga sköna skor.. det får bli en annan dag!

ända sen min huvudvärk började så varje gång jag har vart ute så har jag fått minnesluckor!
jag kommer inte ihåg när vi gick från platens igår, käket på hackepi och vägen hem?
så jävla mycket dricker jag inte. köpte en öl och en rosa panter ute.. fattar ingenting?
har vart så dom senaste gångerna man har vart ute! jag mår skit..

ska lägga mig i sängen och kolla på teve och vänta att  min buff kommer hem så vi kan hoppa in i duschen =P . myspys!

imorrn ska jag fota porriga jessika =) . vi ska göra smygreklam för gina tricot. yeah!

puss&knull

Kommentarer
Postat av: Jersey

Yeeaaaahh im porriga hahahaha eller inte gummsan ;) men tack ändå..fotar på måndag då!! dåååå är ja het!!! kärlek!

2007-02-02 @ 16:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0