söndag

nu har vi lov en vecka. så jävla skönt!

i fredags var det harrys! det var helt okej faktiskt.. det blev rätt lugnt för min del, kände mig näst intill nykter men det var jag säkert inte! men det var trevligt!
konstiga var att jag var bakfull dagen efter. typ första gången på, ahh, jag vet inte hur länge sen det var!
men men, det var inte så farligt!

efter att ha slappat och skrattat hos jennan ett par timmar så åkte jag till micke.
det var lugnt där. jag kolla på melodifestivalen tillsammans med en påse godis och ostbågar och micke spelade wow .  han som lovade att aldrig spela det när jag var där men det bröt han till och med den dagen han sa det! din jävel!

mamma kom och hämtade mig vid typ ett sen åkte vi hem hit en stund sen åkte vi til ljungsbro och hämtade pappas bil. han är sjukskriven ett par dagar, stackarn. får pyssla om honom lite nu under dagarna! pappa och jag ska till vårdcentralen imorrn, han ska la få penicilin eller nått och jag ska kolla min handled.. har fått ont, igen! om det går ska jag röntga och kolla vad som är problemet. så kan man kanske ordna till det så att det försvinner någon jävla gång..

jag vill åka iväg. långt bort! lång tid.. jag skulle kunna lämna allt här och flytta någon annan stans.
till utila. bygga hus där.. fy fan va skönt det skulle va! flytta till lugnet!
läste om en familj i tidningen idag som flyttade till thailand, så jävla underbart!
man lever lixom bara en gång, varför leva den här!?

i augusti blir det cypern med emma och jennan iallafall =)
och i sommar ska jag till norge och jobba skiten av mig..

nää, nu ska jag ner och kolla på italian job!
älskar micke

haha, btw, fick jättegamla kort av emma på mig och micke från hälla när vi pussades lite =)
long time ago! det håller i sig <3

Kommentarer
Postat av: Micke

Gris dra till nått annat land och börja om du om det är det du vill, jag klarar mig nog ska du se ;p.

2007-02-24 @ 19:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0