måndag

jaha, idag var lovet slut! jag sket i skolan. somnade vid typ halv fyra imorse =/
då ligger man ju kvar..

vakna vid åtta av att anna ringde sen somna jag om vid nio och vakna vid elva =)

låg och läste alla mina dagböcker igår! det var rätt kul men vad löjlig man känner sig nu..
nästan pinsamt! blev iallafall påmind om att jag har världens bästa pojke. som alltid ställt upp och alltid funnits där, det har vart du och jag i fem år snart. det tackar jag för <3

i fredags lekte jag med jennan och emma. vi skulle egentligen tagit det lugnt men kvällen slutade med tre fyllon på hugos! det gör inget! det var kul.. robin bjöd på zambooka, det var la blandade känslor för den drycken, men två gled ner iallafall..
 i lördags hade vi inte nåt för oss så vi åkte in till lkpg och satt på gulan helt nyktra och kollade på konstigt folk! det är fan pinsamt att folk kan beteé sig så där! då kom pessimist-maggan fram kan jag säga!

åkte från stan strax efter två i det härliga vädret. kom till borensberg vid tre efter lite omvägar =P
sov hos älskling som man inte sett på typ en vecka! vi gjorde inte nått speciellt på söndagen.
jag sov typ halva dagen som jag tror är anledningen till att jag inte kunde sova inatt.. 
pappa och mamma kom och hämta mig vid sju sen åkte jag hem och la mig på soffan.
en riktigt vanlig söndag med andra ord.

usch. jag har såå mycket att göra. jag vill inte! den där jävla skolan tar livet på allt och alla.
idag har vi fått studentmössorna!  fyra månader kvar. fy fan vad skönt!
jag tackar att jag har emma som kan berätta för mig hur jag ska ta mig till efteråt, för det har jag inte en jävla aning om!



försvinner det inte så ringer jag. vad fan kan va felet?



nä. ska gå och borsta tänderna sen ska jag ta på mig extra mycket kläder och gå ut och ta mig en promenad i snöyran.. gå upp och hämta cykeln kanske!?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0