lördag

idag är det lördag..
igår var jag hos elin och hanna, det var mysigt! vi käkade lite och spelade spel =) , jag vann! 
var så jävla skönt att få komma hemmifrån lite, känns som man jämt är hemma nu för tiden!

ikväll ska jag till mamma och käka lite, micke hänkar på! amanda och vincent kommer ocskå!
stackars killen fick åka till sjukhuset igår =( , han har fått problem med andningen igen! 
men nu mår han bättre..

igår fotade jag jessika =) , måste säga att jag är så jävla nöjd med bilderna, dom blev verkligen skitbra!  
ska lägga upp dom tre jag är nöjdast över, när inte min dator är så seg =P . och jessika blir underbar på kort måste jag säga, skitsöt! fast det kanske beror lite på fotografen =D

måste ner och städa lite nu! lovade pappa..
sen komer mutti och hämtar mig och då åker jag till micke en stund <3

puss&knull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0