fredag

snart kommer jessika så ska hon fotas för Gina Tricot! det kommer bli så bra =)

sitter inne hos olsson just nu! här finns ju BRA datorer.. då kan man sitta och glo lite och skriva blogg!

vet ni, jag tror anna är en hypokondriker.. hon är jämt sååååå sjuk, haha!!

förövrigt är det fredag idag och det är sååå skönt! jag har vart duktig den här veckan och gått på ALLA lektioner, är fan stolt över mig själv =)
och klaar och karro är i thailand och JAG ÄR INTE ETT DUGG AVUNDSJUK!!!!
ska fan lägga mig i grillen tills som kommer hem så jag är brunare!

har fått hem en katalog om utlandstudier och språkresor! vill åka med en gång..
skulle va kul med malta eller så blir det självaste USA. men först ska jag och olsson åka til norge och jobba arslet av oss. PENGAR!!!

igår åkte anna och jag och hälsade på lina och jeppe <3 , det var längesen gumman!
fick låna ett par stövlar av henne på obestämd tid =) .  danke shönshår!! 

igår var man barnvakt också åt vincent, eller jag pappa micke och jessika! det var fullt hus hema hos syrran =)
kom hem vid tio igår och micke och jag va så jävla trötta! blev lite mys sen somna vi med en gång =P
va så jävla trött imorse..


vi har inget iv val idag.. så jävla skönt! men vi har ju en inämningsupggift tills på måndag så det ska man väl göra!

nää, ska gå och ringa jessika nu.. och är nog på G!

/maggan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0