you are my baby love

då var ännu en dag snart över. är så jävla glad att jag är ledig imorrn, krafterna börjar ta slut!

idag har det vart skapligt lugnt, om man jämför med andra dagar.
allt har gått bra förutom att jag har vart så seg, speciellt efter lunchen. har bara gått och väntat på att få sluta.
vid tre tiden fick jag besök av johanna och camilla, så när jag slutat hängde jag på dom.
glömde såklart pengar hemma annars hade jag haft chansen att köpa lite julklappar.
hittade en gitarr jag vill köpa till vincent, den kosta bara 99 kronor så det var ett bra pris, plus att den han har, av plast, har gått sönder.

det här kommer va den första julen på länge jag kommer få paket, och skriva önskelista.
mysigt.

imorrn blir det stan iallafall. ska försöka få med mig pappa så vi kan åka till ikea och köpa en tvbänk jag hittade idag. på tal om tevebänk, kom på förut att om jag betalar hundra kronor i månaden kan jag sno med mig den gamla teven till mitt rum så kan jag få ligga där och chilla istället :)

blir så jävla sugen på att få flytta till eget när man skuttar omkring på ikea och ser massa saker att köpa.
längtar efter att få köpa massa fina grejer och inreda :)
men vill helst inte flytta innan jag skaffat mig körkort, när nu det blir?
aja, time will tell.


har fått så fruktansvärt ont i mina handleder. hade ont i höger först sen kom det i båda men nu har jag bara ont i höger. och det värker med och det brukar det ju inte göra. känner mig helt handikappad.
måste gå till vårdcentralen igen, pallar inte när det blir såhär, speciellt inte när man har ett arbete där man gör mycket med händerna. röntga kanske? fick ett sorts stöd av emmas mamma som jag använder så handleden får "vila" lite. aja, vem fan bryr sig?


ska ner och lägga mig i soffan och vänta på att pappa ska komma hem.

puss & snusk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0