Rosa julgran!

Åhh, ledig två dagar sen jobbar man till tisdag.
Känns lite tråkigt att jobba helg då man vet att alla kommer komma till Ikea och äta och att alla kommer ha mat från mitt kök =/ , snälla kom inte!

I helgen blev det alkoholintag. I fredags var det lite förkrök hos Kim och senare blev detHugos.
Jennan och jag drog hem rätt skapligt för Jennan mådde skit.
I lördags blev det lite lugnare, för min och Jennans del, men inte Johannas.
Hon hade inte druckit på tre månader så efter tre öl var hon full =D , haha.

Mamma och pappa var på 40-års kalas i Motala så jag åkte hem tillsammans med dom.
Kom la hem vid tre eller nått. Skönt att få komma hem och sova ibland.

I söndags åkte jag till Micke. Det blev lugnt. Jag var så jävla trött.
Fatta inte varför?

Idag har jag iallafall jobbat. Går bättre och bättre nu när man kommit in i rutinerna.
Känns skönt!


Imorrn kan jag använda min nya mobil. Äntligen!
Var ju en vecka sen jag köpte den. Fixade först med vidarekoppling men det funka ju bara om man skulle ringa.
Jag blir så förbannad!


image68

image69


Neee. Har inte tid med det här.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0