platens och julklappar

jaaa ni. har varken tid eller ork för det här.

det är jobb, jobb och jobb som pågår. har varken tid för vänner eller micke känns det som =(
man kommer hem och bara är helt jävla slut.

förra fredagen var det chill med dill hos johannas mamma och jörgen.
vi drack lite smått och senare blev karlarna väldigt runda om fötterna.
dom drog ut och jag johanna och jennan chilla vidare.

image76



dagen efter var det segt och jag och emil sov till typ tre. jennan kom hem då och sen åkte vi till ikano och handla julklappar. efter det skjussa dom in mig till ghingis och jag gick på "julbord" med jobbet.
hade det riktigt trevligt där och senare blev det utgång på platens. hade inte vart där sen "skoltiderna" så det var kul att gå dit. men den kvällen gör jag gärna om igen. svinkul! 


image74

image72

image73

image75

image77

image78

image79

image80




på måndagen var det helt plötsligt julafton. och den firades i mantorp hos systeryster. 
vi hade det lugnt och mysigt. 


image81

image82

image84

image85

image86



sen blev det juldagen och jag och jennan förkröka hos henne innan vi drog till kim och massa andra folk. 
senare blev det harrys. det var kul men lite för mycket folk. kunde knappt ta sig någonstans. 

image87

image88

image89

image90

image91

image92





jao. den här helgen blir lugn. jag jobbar ju =/
igår var jag med jennan johanna och emil. vi tog det lugnt bara. 
jag mådde typ skit och var astrött. börjar bli sjuk. men det gör inget. 

ikväll ska jag bara va hemma. ska bli så skönt faktiskt. 
orkar inte göra nått. 


nyår närmar sig. vet inte riktigt vad som händer än. 
egentligen känner jag bara för och va hemma, men ändå inte. 
nyår är den dagen folk förväntar sig att man ska göra nått, speciellt som ungdom.
men det kommer sluta med att man sitter på en fest och dricker vin ändå.
gott nytt år




    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0