Monstret har avlidit!!!

Hej alla barn!

Har inte orkat vara aktiv, om man säger så.
Har jobbat, jobbat och så har jag jobbat för det mesta. Hinner inte med sånt här för jag är helt slut när jag kommer hem. Som sagt, jobbet går bra, tycker jag iallafall. Går bättre och bättre och nu tycker jag allt att jag kan det mesta.

Igår hade jag min dag då jag skulle klara av allt själv utan att någon sa åt mig.
Det gick bra tills "bossarna" började tjata på mig. HATAR TJAT! Speciellt när det tjatas om nått som man redan vet.
Aja, jag tyckte iallafall att det gick bra igår sen får man väl se vad dom säger till den högre bossen.

När klockan äntligen slog fyra insåg man att man äntligen skulle få vara ledig en dag =)

Imorrn börjar man nio och imorrn ska jag tamefan klara av allt fram till elva.

Ledig i helgen med, så jävla skönt. Jobbade förra helgen och då var det kaos. Var min första helg också =/
Hamna tillslut efter väääldigt mycket och lite hjälp tillkallades. Men dom får skylla sig själva om dom sätter mig där när jag är ny. Jobbar den helgen vinnaren av Idol kommer =/ . HJÄLP!!

Igår kom en tjej som jag jobbade ihop med i Skäggetorp förbi och skulle hämta lite käk.
Fick då reda på den lyckliga nyheten =) Alltså det här är väldigt hemskt och säga men jag blev så jävla glad.
MONSTRET HAR DÖTT. Och hon var verkligen ett monster så hon hamna säkert i helvetet!!
För hennes bitterhet vill man inte ha i himmelen.. Usch!!


Köpte ny mobil i måndags =D , äntligen!
Köpte den svarta istället, den tröttnar jag nog inte lika fort på.
Mitt nummer flyttas över nästa vecka så då kan jag börja använda den.
Palla gå omkring med två mobiler. Nope!





Vincent opererades imorse, hoppas att allt gick bra. Min lilla kille.
Han berätta i lördags att när han ska till sjukuhuset på onsdag så ska han sova.
(Bli nedsövd om ni inte fattar)
Så jävla söt är han.

image65



Nää. Nu är det dags för lite käk.
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0