Long, long time ago

Jahopp. Då var helgen över. Har jobbat så för min det gör det inget att vardagen är tillbaka igen.
Jobbar imorrn och på tisdag sen är jag ledig ondags, så jävla skönt.

Den här helgen har gått bra faktiskt, har inte kommit efter sådär jättemycket.
Idag kändes det som en vanlig dag. Ska säga att jag är jävligt glad att jag inte jobbar nästa helg.
Fyyyyyy!

I torsdags var pappa och jag och köpte ny tv. ÄNTLIGEN säger jag bara.
Dock var det lite leverans tid så vi får den förhoppnigsvis innan jul.
Mamma blev galen när vi kom hem och sa va den kosta, och det hon inte vet är att vi tog bort sjutusen av priset, så den var dyrare. Men men, ska det va så ska det va!

På fredag jobbar man till fyra sen är det julbord med jobbet. Tror jag ska dit, beror på vilka mer som ska dit.
Annars så behövde Mickes syrra hjälp på Cafét så då blir det väl det. Men vi får se som sagt.


Vet inte vad jag ska skriva. Känns bara som man jobbar hela tiden och att det är det ända man har i huvudet.

På onsdag ska jag försöka få julklapparna färdiga. Skulle va rätt gött.
Sen vill ju jag handla massa till mig själv med. Men det får väl jag göra när jag fått lönen sen.


Aja, ska ner och dricka lite cola och poppa popcorn =P

Ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0