Jävla tönt!!!!!!!!

Som ringer mig två signaler från dolt nummer hela jävla tiden nästan varenda dag.
Whats the point? Vill ni nått så låt mig svara.. Men jag antar att det inte är något viktigt!
Eller????

Dagen har varit rätt konstig. Började elva och det rulla på som vanligt. Helt plötsligt blev klockan halv två och jag hade varken hunnit med buffén eller soyan, som vanligtvis ska va klart straxt efter ett. 
Då fick jag skynda på lite. Efter lunchen blev jag helt matt i hela kroppen, kändes som jag skulle ramla ihop vilken sekund som helst. Vid halv tre tiden blev det jättelugnt, fattade ingenting. Vart tog allt folk vägen som brukar komma? Det var iallafall jätteskönt, då hann man med lite annat. 

På onsdag ska jag in till stan rätt skapligt och försöka köpa lite julklappar. 
Tänkte ringa MAJJIJA med =P . Så nu vet du att jag ringer dig på onsdag, tidigt! 
Ska förbi Tattoofree affären med och snacka lite med dom om min vackra tatuering.
DEN SKA BORT!!!! 

Måste köpa busskort imorrn med =/ . Mindre kul att lägga ut 570:- på det. 


Nee. Ska ner och käka nått gött sen ska jag lägga mig i soffan =D 
Så jävla skönt! 





 

Kommentarer
Postat av: maria

wohooo ring inte för tidigt bara ;) tidigast elva maggan!

2007-12-17 @ 19:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0