Amor

Gick upp precis, skönt som tusan. Vakna väl vid halv elva sen kollade jag klart på The Boondock Saints.

Började skirva lite i "min lilla bok" igår igen. Kände att det var dags och det är ju alltid skönt att få skriva av sig ibland. Det är ju inte alltid man har någon att prata med, och det är inte alltid saker man vill prata om. Då kan man skriva istället. Får se hur långt det kommer gå. Sist jag skrev var ett år sen.

Idag blir det lugnt, tror jag. Dagen är ju inte slut än.
Pappa slutar två och om han orkar kanske vi skulle åka till Ikea och köpa en tv-bänk.
Då kanske man kan köpa ny teve när vi är igång med =)

Vilket ursligt väder det är ute. Tycker det kan bli lite kyla nu så snön kan komma lagom till jul.
Sen efter nyår kan den försvinna igen.



Sitter och drömmer mig tillbaka. Skratta om ni vill men kom och tänka på Utila.
Kom på att pappa har mark där så varför sitta här och glo när man kan åka dit och bygga ett jävla hus eller nått!
Lånet mamma och pappa precis tog kan väl användas för att åka dit istället för att bygga om köket och köpa massa annat skit. Den idén håller jag mig till!

Nee, ska ner och käka lite frulle och glo på teve eller nått.
Funderar på om jag skulle göra min baconsallad, det var längesen =P



Det finns alltid olika perioder i livet. Jag har en sån nu.
Jag saknar dig, hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0