onsdag

nä men här ska man ju inte påstå att man hänger varje dag. känns som man inte har tid, men det har man.
jag tror det kallas ork!

idag är jag ledig, så jävla skönt. det är ju synd att det inte är fint väder så man kan lägga sig ute.
men jag lovar att det kommer komma när man jobbar sen =/
på jobbet går det bra. förutom att jag har haft "monster" nu i fyra dagar i streck och jag pallar inte med henne mer.
men vem fan gör det? ingen på jobbet vill ju gå till henne så då får stackars jag göra det.
men det var som lotta sa; hatar hon dig så hata tillbaka. och det är precis vad jag gör.

i helgen var det lugnt. i fredags skulle jennan och jag tagit det lugnt men det vart tråkigt så då gick vi till hugos, nyktra. alltså folk ser ut som tolv år för fan. sen vet ju ni andra hur jag blir när jag går ut nykter. klaga hit och klaga dit. vi satt där ett tag sen kom lite kändisar som man umgick med. va där till två sen var ju puckona tvungna att ha peckas och det tog fan en timme innan dom fick mat. sen skjussa vi hem dom till borensberg.

i lördags hade vi lite familjefest om man säger så. alla vi familjer som umgick när vi var små träffades och umgicks lite. det var trevligt. dom flesta har man ju träffat lite då och då men andra har man inte sett sen man var liten. micke följde med också, kanske inte var lika kul för honom men han hade nog lite kul. han fick ju va barnvakt som vanligt =)

pappa kom hem i söndag. skönt att ha honom hemma igen, fast det kändes inte som han var borta i två veckor, snarare några dagar! kom hem med lite presenter till mig också, det gillar jag =)
crocsen jag fick var dock för små, men funderar på om jag skulle sälja dom och sen köpa nya eller om jag ska använda dom ändå, får ha lite längre byxor på mig bara =)

idag ska jag vänta tills jennan slutar sen ska vi till skänninge marken en stund. jag måste ha min plånbok.
imorrn jobbar jag igen, 7-16 , jag hatar det, så jävla segt. men är ledig på fredag och sen jobbar jag lördag söndag =/ , tråkigt och jobba helg men på helgerna tjänar man pengar pengar pengar =)

igår gick jag och la mig halv sju. jag var trött tror jag. trodde aldrig jag skulle sova hela natten men det gjorde jag!
så idag är jag utvilad.


nä. ska ner och käka lite frukost nu. sen ska jag ringa och väcka micke, som vanligt =P



jag är nykär






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0