måndag

finns inget och göra. måste egentligen städa mitt rum men väntar lite med det.
mamma och pappa är i mjölby och hämtar bilen, hade egentligen velat följa med för då kunde jag kört men jag hade precis gått upp och näää orka.. vet inte om mamma och jag ska in till stan en sväng, skulle va gött.
måste köpa en mobilladdare till micke, sen vet man ju aldrig om man hittar nått fint =)

va i stan i fredags, skulle köpa en bikini för min gamla kan jag verkligen inte gå runt med i cypern sen.
hitta ingen och höll på att få damp.. sen följde amanda och mamma med och då hitta jag massor.
så jag köpte en tillslut =)

i fredags var jag ute med folket. satt hos johanna och emil först sen drog jag till elin och hanna en stund och sen blev det taxi till hugos. det var väl sådär där, jag blev faktiskt lite för full där ett tag men det var bara att ta sig i kragen och gå ut och dansa eller nått. jennan och jag drog väl hem vid två ungefär..
i lördags var jag barnvakt med micke och jennan. det blev en lugn kväll. vincent somnade inte förrän vid tio och runt tolv gick micke och jag och la oss med.. det var rätt trångt men mysigt!

igår gjorde man inte ett skit. kollade på bingolotto och käkade chips. en söndag helt enkelt

imorrn ska jennan och jag boka resan till cypern =) , det kommer bli så fruktansvärt skönt att komma iväg en stund. komma till värmen framför allt.. folk verkar ju bli förvånade när man säger att man inte åker för och supa skallen i bitar men jag känner verkligen inte för det. gå ut lär man ju göra men jag hade kanske inte planerat att va full konstant hela veckan. aja, skitsamma.. skönt ska det bli iallafall!

nää. ska ner och käka lite frulle sen ska jag städa mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0