måndag

en vecka kvar på schemat sen är man timvikarie igen, det ska bli skönt.
tänkte jag skulle kolla lite andra jobb under tiden.

i lördags var jag och jennan på liseberg =) , äntligen säger jag bara!
så jävla gött var det, och kul =) , var ganska mycket folk men köerna var inte överdrivet långa, och det var värt att vänta!
löne helgen blir det antagligen göteborg igen, takida skulle tydligen till liseberg då =) , och jag kan gärna åka dit igen =P , jag dör inte!

snart är det dags att boka biljetterna till cypern också. jennans mamma ringde igår och sa att hon hade hittat en resa dit för nästan 800 spänn, fast då var vi vart tvungna och åkt idag och det går ju inte.
men jag ska kolla runt lite med och se om vi hittar nått billigt till slutet av augusti / början av september. blir att vi bokar på fredagen och åker på måndagen. sista minuten!

igår gjorde man inte ett piss. var så jävla seg. jag micke jennan och linus glodde på lite film sen skjussa jennan hem mig och micke.
idag har man inte heller gjort allt för mycket. jag sa att jag skulle städat min bil när micke åkt men då somnade jag ju i soffan och nu orkar jag inte gå ut och va där halva natten =/ , det får bli en annan gång!


imorrn jobbar man kväll. det är rätt skönt ibland! sen jobbar onsdag och fredag lördag söndag =/ sju fyra med, jag hatar det! så i helgen får det bli jävligt tråkigt och jag kommer va hos amanda hela helgen för det går ju inga jävla bussar, och mamma och pappa åker till barcelona på lördag så dom kan inte skjussa mig. jävligt moget, ellerhur?

nää. ska gå ner och poppa popcorn och dricka mjölk.


älskar dig, boogie-woogie one ski =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0