torsdag

ahh. äntligen är det helg imorrn. veckan har gått fort =)
ska väl inte påstå att det har vart den jobbigaste veckan för i skolan har jag inte vart!
ligger hemma istället =) . idag har man solat lite, skönt som tusan!

imorrn ska jag iallafall till skolan.

efter det åker emma och jag till jennan. blir mys imorrnkväll med god mat och gått sällskap <3
på lördag blir lite grillning i min trädgård =D , sen kanske man åker in till ante och hälsar på!


pappa och jag kopplade in nintendo 8-bitars förut =D , har lånat av daniel.
så jävla kul. jag suger visserligen men det gör inget!

på söndag ska jag ligga ute heeeela dagen, försöka iallafall =)
jobbiga är att nu när det börjar bli varmt så vet man ju inte vad man ska ha på sig =/
jag är bankrutt.



micke, vi fixar det här, du och jag =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0