tisdag

gick upp, fixa till mig lite, käka frulle skulle precis gå utanför dörren.
nää, jag vill inte! gick och la mig igen.


det var jobbigare än vad jag trodde det skulle bli igår. jag ville bara skrika efteråt!
kunde knappt andas, har aldrig gråtit så mycket på jag vet inte hur länge.
det kändes som jag hade gjort något fel, ångra mig för en tag men vad skulle jag göra!?
det var bara nej, nej, nej, nej . jag gjorde det bara för min egen skull.
jag orkar inte mer. det var så jävla jobbigt. men du förstod inte.
vi förstod inte varandras känslor. vi kanske kan börja göra det igen någon dag, kanske inte.
vi får se. jag kommer aldrig ge upp dig, det vet du. men just nu är det här båda två behöver!

jag kommer sakna dig.



vissa börjar på något nytt, andra går tillbaka till det gamla. 
jag går tillbaka till det gamla, det är där jag trivs som bäst! 



kändes mycket bättre när jag fick prata med mamma och pappa.
det gör det alltid. mer än vad man tror! 



åkte till emma och jennan igår sen. ville inte va hemma! 
där blev det lite käk, snack och mycket röka. som vanligt =)



bye


  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0