söndag

skönt med långhelg. tänk om det var så jämt!

fredags blev det lite vin och en runda till parken. som vanligt så är det inte värt det..
träffa lite kändisar, men det kändes bara konstigt och man blev bara irriterad!
satt för det mesta ute och rökte med alla andra.
klockan blev plötsligt "dags att dra hem" och det blev efterfest hos jennan..
alla blev trötta och drog framåt tre.. jag hoppa tills sängs med en gång och somna på några sekunder.
vakna vid tio.

igår lekte jag med micke. vi skulle gått på bio men vi ångra oss sen. hade ingen lust, får bli en annan dag!
det blev sten, sax, påse om vart vi skulle och klockrike vann.. ville inte åka hem till mig men så går det när man förlorarl. här blev det lugnt.. vi gluffsa i oss lite chips och ostbågar och kollade på när vi var på inspelningen till "stina" , jag syndes dock väldigt lite men det gör inget. vi kollade lite på teve sen gick micke och la sig. jag somna tillsut i soffan och sen gick jag och la mig. blev ganska tidigt.

idag har jag inte gjort allt för mycket. lagat lite mat och nu tvättar jag.
väntar på att mamma ska komma hem så hon kan skussa mig till micke.
vil inte va hemma ikväll igen. mamma bara tjatar om att jag ska va hemma hela tiden men vad fan finns det
att göra här då? inte ett jävla skit.. blir tjurig nu. hon säger att det finns massor att göra men hon kan inte komma på nått nu, det är ju lustigt!!

imorrn är det valborg. blir borensberg i år igen.. men det blir nog kul =) , eller det blir det!
nästa helg är det kryssning och helgen efter det blir det förmodligen LISEBERG med emma jennan linus svensson och patrik =) , ska äga!


nää. ska väl vika lite tvätt så någon blir nöjd iallafall.


gillar dig




haha, nu ringde tomas (min böggranne om ni fattar då) och sa såhär:
- "har det löst sig nu"?
- "vad för nått"?
- "ja, har det blivit bättre, sämre, upp och ner"?
- "med vadå"?
- " ja, kärleken"?
- " jahaaa, ja, det har löst sig, det är bra nu"
- " ja, men va bra då, bara man gör det som känns rätt. ha en trevlig helg, hej då"
- "ähh, ahh, hej då"

haha, så söt han är då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0