onsdag

är hos systeryster. imorrn blir det stockholm med skolan =) , riktigt nice faktiskt!


har inget bättre för mig så jag snodde den här från anna.


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
4

Vilken svordom använder du mest?
det beror på situationen

Äger du en iPod?
nej

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
ja tack

Vilken var den senaste filmen du såg?

halva "djävulen med prada" igår i skolan

Har några av dina vänner barn?

inte än =)

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
kläder och flygbiljetter

Har någon någonsin kallat dig lat?
många

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
vanlig

När var senast någon stötte på dig?
någon okänd; vet ej, annars var det micke

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
dom som går fort, runt, kurvigt, upp-och ner, åt alla håll, hit och dit, fram och tillbaka 

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
ähh jovars

Tittade du på tecknat när du var liten?
ja det gjorde jag nog

Hur många syskon har du?
världens bästa syster

Äger du några band t-shirts?

nää, men ägde en michael jackson och spice girl för många många många år sedan

När flög du senast?
till turkiet för två år sedan tror jag

Läser du för skojs skull?
ah

Pratar du några andra språk?
engelska

Har du en stationär dator eller en laptop?
stationär

Vilka gör du, önskningar eller planer?
försöker med både och

vilka läder har du varit i?
sverige norge danmark finland tyskland frankrike österrike grekland turkiet italien estland england usa honduras  

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
en ny tatureing tack

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
mjoo, och alla andra också

Vad har du med dig in på bion?

godis popcorn och cola

Vem var din favorit lärare?
ingen tror jag

vilken är din favoritlåt just nu?
just nu? bob marley feat lauren hill - turn your lights down

vem pratade du senast med i telefon?
micke

kan man va kompis med ett ex?
ja

vilken är din favoritfärg?
har ingen speciell

hur många kuddar sover du med?
5

tror du på kärlek vid första ögonkastet?
kanske

när grät du senast?
när vet jag inte men det var när jag gjorde slut med micke

när fick du senast en puss?
igår =)

finns det någon som vet allt om dig?
inte allt men den som vet mest är nog emma, micke och anna

tror du på änglar?
nää tror inte det

hur många par skor har du?
inte överdrivet många faktiskt

vem fick du senast sms ifrån
jennan

Vad har du för väder?
just nu är det nog väldigt skönt ute för idag har det vart varmt

Har du en blogg?

ähh ahh

vad har/är du just nu?
just nu har jag lust att gå ut och röka och jag är sugen på bildäck

vart är du just nu?
hemma hos familjen gomez/strömberg


nu tjatar amanda på att vi måste gå ut och röka så nu måste jag draaaaa,


hej långkalsong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0