onsdag

då sitter man här. gick upp för ett tag sen!
har drömt konstigt inatt, känner av det fortfarande, nästan en klump i magen!

i tisdags åkte jag till jennan, hade inte lust att sitta hemma.
drog och hyrde en film, världens konstigaste, hard candy heter den så hyr den inte!
handla om en jävla brud som va helt störd, kastrera killar och grejer!

igår var emma jag och jennan i stan. kolla läget lite och jag köpte typ en skjortklänning, jättefin =)
sen åkte vi hem till emma, kolla på lite hockey, spela typ kort fem miljoner gånger sen spela vi yatzi!
jenna och jag åkte hem vid elva.


idag ska jag nog träffa micke. får se vad vi ska hitta på!


på söndag blir det hockey med pappsen =) , kuligt..


nä. ska ner och käka lite frulle nu


bye bye bye  bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0