måndag

då var det ännu en ny vecka.

skolan idag då. det sög som vanligt.. hade en lektion sen åkte jag till syrran och va barnvakt!
vincent och jag gjorde inte speciellt mycket. han lekte med en matberedare och jag läste tidningen.
syrran kom hem någon gång sen gick vi till affären och köpte glass sen gick vi till lekplatsen och satte oss =)
mysigt..

får se om jag åker till skolan imorrn. finns ingen lust alls för det! men men, vi tar det imorrn.


helgen har vart bra. i fredags var emma och jag hos jennan och käkade mat och kollade på lite teve och så och senare så gick vi ut till folket.. blev och gå runt och kolla läget lite på "stan" sen satte man sig på hugo timmarna innan man gick hem. där var det la inte sepciellt kul, jag ville bara hem och äta mat och huvudvärkstabletter för så mådde jag.
i lördags hade jag lite fest här hemma. kom lite folk hit och det var trevligt! skönt att man kan sitta ute hela kvällarna nu iallafall. alla drog la typ vid ett kanske så då började jennan och jag och städa, det var ganska mycket skit!
men vi fick lite belöning för det =) , tack tack!

igår satt vi ute hela dagen. skönt som tusan! sen kom syrran och vincent hit..
emma och jenna drog vid halv nio så då la jag mig i soffan helt utmattad.. somna vid halv tio!

på fredag är det harrys, kanske. får se om vi går in, har fan inte råd!

nästa torsdag ska media till stockholm och fredagen veckan efter är det studentkryssning som gäller =)
kul som fan!  så det gäller och va varsam om pengarna! ska väl tjata lite på pappa också, som vanligt =)

så jävla jobbigt när det är varmt ute för man vet aldrig vad man ska ha på sig.
man vill ju helst inte ha svettats bort innan dagen är slut!
måste inhandla lte nytt.. PAPPA!!!

nu ska jag gå ner och spela lite nintendo och vänta på att jennan ska komma.


saknar dig


bye bye bye, bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0