måndag

skolan imorrn då =/ , väldigt tråkigt!

harrys en stund i fredags. resten av kvällen lekte emma och jag med linus och jonte. 
jennan försvann inne på hugo med putte hela kvällen! men det gör inget. 
emma och jag har blivit vana att jennan försvinner hela kvällarna =D

i lördags var det elmia som gällde. mycket bilar, mycket trevligt folk!
 kom hem vid fyra tror jag. trött som ett as..


igår var pappa och jag på hockey. LHC vann som tur va! annars hade jag blvit tjurig.
efter det åkte vi till zlatko och det blev en pizza =)


bokade teorin idag. mohahaha, får se hur det går!
ska läsa igenom körkortboken en gång till och fixa lite!


nu ska jag sluta äta och börja svälta!


det är så mycket känslor just nu



hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0