måndag

jaa. då var helgen över med stora steg! har vart en roig helg med mycket alkohol och för lite fylla!

fredag börjades på jennans salong med klipp och färgning på emma. små började drickandet där och sedan drog vi hem till jennan. väl där ville vi hitta på nått kul, ringde runt lite och fick reda på att det var fest vid brinken backen, okidoki, dit drar vi! väl där träffade vi först en jävla stockholmare som stog och skröt om hur mycket pengar han hade och så, jävla tönt, åk hem med dig! sen träffade vi våra kära vänner och hängde runt med dom hela kvällen!
 
i lördags var det grillfest hos daniel, eller i bullerbyn som jag kallar det nu! trodde vi skulle bli några stycken men det ramla in folk hela tiden och sen var vi väl runt 50 pers kanske! blev lite grilla korv och kött och sånt..
runt elva drog vi upp till strömgården. där var det bajs tråkigt!

träffade min gris en stund också =)



igår var det lugnt. daniel och jag la upp vid elva sen gick vi ut och satte oss i solen och drack vatten.
gick en liten promenix men folket sen lagade vi tonfisksallad och satte oss och sola. skönt som tusan!
jennan och jag drog väl hemmåt vid typ tre tror jag.

kom hem. somna som en gris och vakna runt sju!


idag har jag läst kökortsboken och lagat mat.

på onsdag ska jag leka med emma och jenna tror jag. ta en runda till stan och kolla läget.
se om jag kan handla nått fint =)


nästa helg blir det harrys på fredag och elmia på lördag =)
emma och jag ska fixa frillan på fredag igen =D
på söndag kommer lite folk hit och pappa och jag kanske ska på hockey, får se hur pigg jag är!


emma, det finns en tjej från motala på modellbilder som heter aurora =D , hahahaha, fränt va!?


ikväll ska jag se på mean girls, han är så snygg =P


tänker på dig












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0