fredag

jahopp. trodde den här veckan skulle gå sakta men nu är ju fredagen här =)
ikväll blir det harrys, fattig som jag är just nu borde jag egentligen inte gå dit men jag vill ju så då får det gå ihop sig iallafall, och det gör det nog..

sket i skolan idag. kom hem vid tre imorse, orkade inte gå upp då!

va hos jennan igår. så jävla kul!
jennan och linus drog till mantorp för att käka typ vid ett och då ringde jag emma och daniel till one2one.
haha, så jävla äckliga människor det finns.. snacka med en snubbe som hette stefan, bodde någonstans där dom hade en konstig dialekt, 47 år, inga barn, och han satt och drog i den =/ , han var rakt på sak om man säger så. han måste vart full eller nått när jag snacka med honom för han va så jävla trög och glömde bort saker.. vi snacka typ i en kvart eller nått sen gav jag honom jennans nummer och då ringde han henne och precis då kom jennan och linus tillbaka.. hahaha, jennan vart skitsur och bara slängde telefonen på golvet.
sen ringde han igen och då satte jag på högtalaren och så spelade daniel in allt på hans mobil..
asså, fy fan så jävla vidrig människa.. vi snacka typ i tio minuter och det var egentligen konstigt att jag kunde hålla mig för garv, hahaah! tillslut så låtsades daniel att han var min kille som kom hem och började skälla på mig och på gubben.. hahah.. sen la vi på! vi kallar honom kåt-edvard


va på a-förmedlingen igår också, sökte lite jobb. så nu får man se om man får sig nått arbete så man kan åka till cypern i augusti.. man får ju alltid hoppas!


har blivit förkyld nu igen, hosta och grejer! spydde typ fyra gånger inatt för jag hosta så jävla mycket =/
uäck


nää. måste gå och fixa tvätten och sen duscha. ska dra vid fem!

ikväll blir det tjejer, vattenpipa och alkohol =) , yammiiiii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0