yeah

hallullu! sitter hos mammsen och glor lite, pappa hade inte tid och hämta mig vid brunneby så jag fick åka hit en stund! finns inte så mycket och göra här men ska väl åka snart antar jag. mamma är ju på julbord!

idag har jag vart på skolan och gluttat! hade bra rörlig bild och där kolla vi på tre spelfilmer så vi ska lära os lite för det är nämligen nästa uppgift vi ska göra! yeah..  sen slutade vi!
åkte in till stan med lina jeppe och anna och glodde lite.tänkte jagsulle kika lite men anna hade fullt upp med annat så jag hann inte kolla på så mycket .. men det gör inget!

köpte en tröja igår =) , en killtröja.. men det gör absolut ingenting. har sätt massa tjejer ha sånna!
den är grön =D

igår var det ljunkan-idol.. isabelle vann inte men det gör inget för hon va dålig igår så emma vann och det va bra.. man såg hur besviken den andra tjejen vart! moget... man ska aldrig förvänta sig det bästa!

sov hos syster inatt! har fått sova med vincent och amanda inatt! vakna imorse av en blöt puss!
god morgon.. =)


nää. nu kom pappa så nu ska jag åka hem till klockrike.

chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0