värdelös

känns som det är lördag idag. skämta bara, jag mena söndag! men det är det ju inte nä..

har inte gjort allt för mycket. vakna vid sju av att vincent och amanda vakna =/ .. men gick och la mig i mitt rum sen när som gått upp.. vakna vid typ halv elva sen!

igår käka vi lite god mat och kolla på film och så.. tomas ringde vid typ halv tolv och börja tjata om att hans katt inte åt deras kattmat och ifall han fick komma över och låna lite av oss! öhhh, när han väl kom hit börja han snacka om hans dramatiska liv och hans dotter! gick och la mig när han kom för jag orkade verkligen inte! somna väl någon gång!


ska hoppa in i duschen snart och sen åka till micke. vet inte vad jag ska på mig?
får la hitta på nått!

mamma och jag åkte till motala förut, jag körde. jag är  fan värdelös.. kommer aldrig få nått jävla körkort!



aja. ska försöka väcka vincent på ett diskret sätt nu.
chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0