tjena köttbulle

åhh vad jag vill vinna en miljon eller nått så jag kan få shoppa galet!
sitter på zoovillage och gluttar lite.. skulle kolla om dom hade ett par helsvarta converse i min storlek men icke sa nicke =( , vill ju haaaaaa... hittar inga på stan heller! måste ha ett par nya skor iallfall!
hoppas mamma och jag åker till sthlm på mellandagarna så kanske man hittar nått fint!
så snälla föräldrar, mormor, morfar, moster ge mig PENGAR!!!!!!

gårdagen var helt okej. julbord på gästis med familjen bokmark! fy fan vad mat och fy fan va mätt jag blev.. orkade inte gå mer än en gång, käka för fort och för mycket med en gång!
det var skönt att det ha en promenad hem sen så magen fick smälta ner sig lite!

idag har det vart slappt! en lång dusch med älskling sen var det bara soffan som gällde! skönt!

imorrn är det skola igen =/ , pest och pina..  ljunkan-idol finalen är ju imorrn oxå!
det måste ses..

på söndag åker pappa =( , kommer bli tomt utan honom! hoppas han köper något fint till sin dotter annars blir jag arg!

i onsdags fick jag fnatt och började skriva ett brev till abby mitt i natten. kom just och tänka på henne!
va tokigt.. är sju år sedan på onsdag som vi träffades sist! och typ sex år sedan vi snackade sist..
men det ska jag ändra på!!

mötet i skolan gick helt okej! lilla jag brast självklart i gråt, fast innan vi gick in tack och lov.
mamma såg att det var nått! ska till peddan på torsdag med min mentor och snacka med dom där..
får se om jag klarar allt.. men i slutändan vet jag att jag inte får nått slutbetyg! men jag bryr mig inte!
jag har ju iallafall fått mössan =)


aja. nu ska jag gå ner och poppa lite popcorn och dricka lite julmust eller loka or something!
förbereda långfilmen på trean tror jag. fyran visar ju bara samma skit!!

chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0