shooo leeen

hej hopp snopp! sitter hos mickepicke och glor. han kollar  på julkalendern =) .  underhållning!
idag har man vart på stan en del av eftermiddagen. fikat med mormor amanda och vincent.  mysigt!
sen gick amanda och jag och leta lite julklappar. efter mycket om och men så hitta man en grej till micke och en till julspelet och så var jag ju självklart tvungen att köpa en julklapp till mig själv också =) , inslagen och allt!

kom hit vid sex och då tvingade micke mig och öppna en av julklapparna han köpt.
blev att par trosor från svea med dödskallar på  =) , frääänt.. sen har jag ju det stora paketet kvar.
men jag tror jag vet vad det är =) . en tröja..

på fredag blir det mys med mina tjejer. ska bli jättemysigt! bara vi <3 . älskar er till universum och tillbaka!

skulle lämnat in korten på vincent idag men dom gick inte och lägga över på skiva så den uppgiften kommer gå åt helvete! plus att imorrn är sista dagen att göra om multimedia provet! ahhhh..

pappa ringde imorse =) . resan hade gått bra och så.. klockan var två på morgonen när hanringde och han hade inte sovit nått sen han åkte hemifrån. stackare. hoppas han kunde sova sen!
var iallafall arton grader i new orleans.. JAG VILL MEEEEEEED!!!! och daniel såg ut som harry potter sa pappa! hahaha..

snart är det jul. mamma och jag ska hyra typ hundra filmer och bara ligga hemma! så jävla skönt..
orkar inte engagera mig! jag kan faktiskt hoppa över julen!

aja. nu ska jag dricka glögg.
chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0