MULTIMEDIA

sitter på multimedian. lika tråkigt som vanligt! måste börja om igen och jag har inte börjat än, har bara tre lektioner kvar =/ .. ska bli ganska skönt och slippa det här! fick tillbaka proven idag oxå, IG!! haha, det var ju förväntat, anna fick MVG, jävla pluggis! får göra om det imorrn..

har vart i peddan och tagit reda på alla rester jag har nu.. så nu har jag lite och göra!
men vi slutar ju nästa torsdag så jag får göra allt i vår istället..

imorrn är det fredag. ska leka med hanna imorrn =) , vi ska väl till harrys sägs det! trägga lite roligt folk kanske! det blir nog lugnt med alkoholen! sjuksystern tycker inte jag ska dricka något alls.. men några öl gör väl inget! =)

köpte ett par skor igår. impulskp =) , jättefina!


aja. nu måste jag få arslet ur vagnen och börja jobba!
chao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0