multimedia

sitter på multimedian. den suger pung som vanligt! har inte kommit någonstans alls.. kan inte ett skit och kommer aldri lära mig! ska ha prov i detta imorrn =/ ..

trodde jag skulle dö förut. fick sån jävla huvudvärk.. kändes som jag skakade i hela kroppen =( ..
anna va och köpte panodil åt mig så nu kan man knarka.. har redan tagit två 500 mg!
så nu är värken borta!

ska till micke sen =) . mys.. hoppas det finns mat . är hungrig!
en sag som jag egentligen inte får säga men anna och jag käka pizza igår =/ , det var riktigt äckligt (gott) =)
men nu får det inte bli mindre sånt..

imorrn ska vi äta middag med familjen, ska bli mysigt och på lördag blir det julbord med mickes familj, ska oxå bli mysigt!



har beslutsångest om den 25.. vill va i linköping men känner ju mer i motala =/ .. får se hur jag gör men det lutar åt motalahållet..


ska gå igenom provet nu

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0