LOOOOOOV!!!!!

looooov för guds skull! så jävla skönt.. nu har mamma och jag vart och handlat en julgran och lite käk tills imorrn =D , hoppas det blir mysigt och att allt räcker! ( min mamma är nämligen snål ) ..
men men..

igår var det marcus på trädgårdstorget! ahhhhhhhhhhhh. alex och jag blev som tokiga, vi betedde nog oss som fjortonåringar! men han är ju så het.. åhh maria den fittan fick en gosig kram av honom.
kolla in bilden på spunk.blogg.se !!


imorrn ska jag sova skiten ur mig. ska bli så jävla skönt! sen ska jag stor städa, fixa julgranen ( om inte mamma och jag gör det ikväll ) . käka nått och sen ska jag bara lägga mig i soffan och glo och v'nta på flickorna =D , guuuud vilken bara dag det kommer bli imorrn <3


börjar sakna papi lite nu. hoppas han har det bra där borta och att farmor och alla skämmer bort honom riktigt regält! det är han värd!! vill också vara där! pappa fick sin lön idag, hoho...
kanske skulle gå in på hans internetbank oxch föra över några slantar till mitt konto =) . 
nää, får man göra så? man kanske skulle ringa och fråga först..

det har förövrigt legat en femhundrig vid datorn sen i söndags typ.. men jag vet inte vems det är och jag tror inte mamma vet det heller! men frågar jag henne vems det är så fattar hon att det inte är min så då säger väl hon att det är hennes! men nu har jag gömt den lite så får vi se om hon säger nått..

ska ner och starta kaminen nu så der blir varmt och skönt i stugan! 

imorrn hoppas jag att mickepickepäronpung kan komma en stundish..

so long fuckers. och jag hoppas att vissa lärare får en tråkig jul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0