harrys

jaha. då var fredagen över! va på harrys igår med hanna elin jonte och ante! det var helt okej..
det var julbord där så det var helt jävla proppfullt när vi kom dit och kanske lite mycket gamlingar!
vi var nog yngst där igår iallafall.. blev och ta ett par öl och stå och trängas på dansgolvet..
jonte försvann och ante visa sin lilla negersnopp för hela harrys, nä han är inte rädd fört!!
haha, så jävla störd.. inga sura miner med dom inte!

tråkiga va att tiden gick sååå jävla sakta. kändes som man va där i hundra år nästan..
men framåt två drog ante och jag till med eller utan och köpte varsin bagette =D . fy fan va gott det va!  
sen träffa jag lite töntar vid peckas så jag stanna där en snabbis och sa hej sen gick jag hem till elin..
somna väl vid halv fyra eller nått.. vakna vid nio =/ , som man alltid gör hemma hos elin!
men det gör inget!!


ikväll ska jag va hemma. va med pappa lite innan han åker och sen kommer micke ikväll..
så det blir en lugn kväll som sagt! men det gör inget..

och sen.. jag måste göra om hela jävla svenska b kursen! jag mår så jävla mycket skit..
kunde dom inte sagt det lite tidigare  istället för en vecka innan kusren slutar!!
ahh, jävla skitskola...
får se hur jag gör. har ganska mycket annat skit och göra!

aja. ska ta lypsyl nu sen gå ner och ta en läsk och sätta mig i soffan med pappa =)
so long fuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0