converse

såå fina!
nu är jag hemma! har vart på ikea med pappa och anna. skulle köpt lite skit men dom hade inte den tröjan där. får köpa den imorrn istället! hittade förövrigt mina converse inne på inter sport :) . vill haaaaaaaa..
hoppas pappa hittar dom billigare i new orleans! ska iallafall ha dom sen!


gick hör och häpnad bra för mig i slutet av mulimedia lektionen.  fick lära mig, för typ femtielfte gånger, hur man gör en knapp och kunde fortsätta med mitt arbete. det tråkiga är nog att jag har glömt bort det tills imorrn =/ . stackars mattias. att han står ut med oss ickenördar!
tyckte förövrigt väldigt synd om klaar ett tag, bättre lycka nästa gång, haha.. den kvinnan har temprament så akta er =) . och undra om hotbreven kommer snart, haha! står som regler att man inte får kränka varandra i den salen! hmmmm..

är så äckligt jävla hungrig. hoppas vi har något gott hemma!
fick äckligt julbord i skolan idag. jag vill ju ha riktiga prinskorvar =( , inte några jävla kopior!

anna och jag ska va med i en utställlning på elsas hus! om skönhetsideal.. bar överkropp =)
jättefint.. haha!


nope. nu ska jag ner och gräva i vårat kylskåp!
so long fuckers


vet ni. det blåser ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0