bajs

kom hem precis. har vart hos mickepicke.. missa bussen hem till mig så jag fick åka till bbg istället!
gjorde inte så mycket där, sov en timme :) . så nu får man se om man kan somna ikväll sen :/

ska ha möte med min mentor och studievägledare på fredag.. kuljul :/ . dom kommer väl prata om hur jävla värdelös jag är i skolan och att jag kommer få jobba som hora i resten av mitt liv!
nää men nått med praktik skulle ju va skönt.. typ ikea eller nått? känner att jag inte orkar nått just nu.
vill egentligen bara ligga hemma..

nu har jag fått ont i halsen igen :/ .. lovar att jag kommer dö om en vecka eller nått för man har ju hört och läst om folk som dött även fast dom vart och kollat om det har vart nått.. och att dom på vårdcentralen har sagt att man bara ska hem och vila!  en vanlig huvudvärk kan vara farlig!

ska gå ner och käka lite.
puss och slisk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0